22 juni 2016

HartmanGIDS WCM

Zelf aan de slag met een toolselectie?

Wie meer uitleg wil bij het selecteren van een nieuw CMS, zoekmachine of analytics-tool kan gebruik maken van de instrumenten die wij daarvoor ontwikkelden. Het volledige pakket bestaat uit de HartmanGIDS en de selectieposter.


HARTMANGIDS WCM

De HartmanGIDS biedt een praktisch stappenplan voor de selectie van een CMS, zoekmachine of analytics-tool.

HartmanGIDS WCMElke productbeschrijving is voorzien van eenexpert-evaluatie, uitgebreide producteigenschappen en twee schermafbeeldingen van het product.

Inleiding in content, contentstrategie, web content management, search en analytics;

Evaluatie van 30 tools voor web content management, search en analytics;

Overzicht van implementatiepartners;

Stappenplan voor het selectieproces van een content management tool.


CMS-selectie posterSELECTIEPOSTER

Bestellers van de HartmanGIDS WCM ontvangen een gratis exemplaar van de poster CMS-selectie.

De poster CMS-selectie (A1-formaat) presenteert alle stappen van een toolselectie.

Handig om op te hangen bij een workshop of in de kantoorruimte van het projectteam dat de nieuwe tool helpt selecteren.

Velden met een * zijn verplicht